photo-1417733403748-83bbc7c05140

Unayta incorpora a Fernando Queiruga como novo Director Xerente de Produción e Marketing

(Puedes leer la noticia en castellano al final del artículo)

O Comité de Dirección de Unayta vén de nomear a Fernando Queiruga Director da Área de Produción e Marketing, incorporándose ao mesmo e reforzando deste xeito á súa estrutura executiva.

Licenciado en Matemáticas pola Universidade de Santiago de Compostela, Fernando Queiruga comenzou a súa traxectoria profesional no mundo da Consultoría tecnolóxica no ano 1997 da man de Accenture, participando en numerosos proxectos nos sectores financieros, telecomunicacións e retail. Posteriormente colaborou con Everis e Capgemini como Consultor Sénior e Xerente no desenvolvemento de contas no sector seguros e banca.

Desde o seu novo cargo responsabilizarase da dirección operativa e coordinación dos distintos departamentos de Unayta, aportando a súa experiencia e dedicación para desenvolver novos produtos e servizos de alto valor engadido.

A Dirección de Unayta reafirma con esta incorporación “o seu compromiso e dedicación cos seus clientes, conforme ós nosos valores corporativos: innovación, dedicación e proximidade.

Según as propias palabras de Fernando, “nesta nova etapa, espero poder aportar todo o meu coñecemento, experiencia e ilusión, para axudar ós nosos clientes a obter incrementos de eficiencia e productividade na súa operativa diaria, a través das ferramentas que nos ofrece o e-commerce e a dixitalización“.

Fernando, como o resto de equipo de Unayta, quedamos a vosa enteira disposición para o que poidamos servir de axuda no que consideredes.

photo-1431540015161-0bf868a2d407

El Comité de Dirección de Unayta ha nombrado a Fernando Queiruga Director del Área de Producción y Marketing, incorporándose al mismo y reforzando de esta forma su estructura ejecutiva.

Licenciado en Matemáticas por la Universidad de Santiago de Compostela, Fernando Queiruga empezó su trayectoria profesional en el mundo de la Consultoría tecnológica en el año 1997 de la mano de Accenture, participando en numerosos proyectos en los sectores financieros, telecomunicaciones y retail.  Después, colaboró en Everis y Capgemini como Consultor Sénior y Gerente en el desarrollo de cuentas en el sector de seguros y banca.

Desde su nuevo cargo se responsabilizará de la dirección operativa y coordinación de los distintos departamentos de Unayta, aportando su experiencia y dedicación para desarrollar nuevos productos y servicios de alto valor añadido. 

La Dirección de Unayta reafirma con esta incorporación “su compromiso y dedicación con nuestros clientes, conforme a nuestros valores corporativos: innovación, dedicación y proximidad.”

Según las propias palabras de Fernando, “en esta nueva etapa, espero poder aportar todo mi conocimiento, experiencia e ilusión para ayudar a nuestros clientes a obtener incrementos de eficiencia y productividad en su operativa diaria, a través de herramientas que nos ofrece en comercio electrónico y la digitalización“.

Fernando, como o resto de equipo de Unayta, quedamos a vosa enteira disposición para o que poidamos servir de axuda no que consideredes.

0 comentarios

Dejar un comentario

¿Quieres unirte a la conversación?
Siéntete libre de contribuir

Deja un comentario