,

5 cuestións básicas sobre a Xestión Documental en empresas

 

1.- Que é a Xestión Documental?

É o acto mediante o cal administramos a documentación dunha organización, co apoio dunha normativa e dunha práctica propia, ca que poremos toda a documentación e a información producida a disposición dos seus traballadores.

2.- Para que serve a Xestión Documental nunha empresa?

Para traballar de forma correcta ca documentación almacenada, axudándonos a recuperar a información de maneira rápida e asegurando a súa conservación. Garante o uso racional dos recursos que a propia empresa crea, facéndoa máis competitiva.

3.- Como beneficia a Xestión Documental a unha empresa?

O beneficio é inmediato. A xestión da documentación permite obter melloras económicas co aforro de persoal, de instalación e de material de impresión ou almacenaxe. Tamén supón perder menos tempo na procura de información ca que xa se traballou. Esta rapidez mellorará a eficacia do grupo e a toma de decisións acertadas, factor indispensable para despuntar no mercado actual.

4.- Que tipo de documentación pode ser xestionada?

A Xestión Documental abarca tanto á documentación electrónica coma á creada en papel. Todo tipo de documento pode formar parte da Xestión Documental e esta pode desenvolverse mediante rexistros manuais ou co uso de software específico para ter os rexistros informatizados.

5.- É segura a Xestión Documental para unha empresa?

A seguridade é unha das prioridades da Xestión Documental. Cun correcto tratamento da Xestión Documental poderemos garantir o uso correcto dos documentos, restrinxir o acceso á información e evitar o seu extravío.

Por todo isto, ofrecemos de maneira gratuíta unha auditoría para aquelas empresas interesadas en coñecer os beneficios da Xestión Documental na súa organización.

¡Haz clic para puntuar esta entrada!
(Votos: 0 Promedio: 0)
0 comentarios

Dejar un comentario

¿Quieres unirte a la conversación?
Siéntete libre de contribuir!

Deja una respuesta