Se fai uns meses falabamos da Xestión Documental nas Empresas, hoxe queremos presentar un listado das que pensamos que son as principais cuestións que se poden solventar con este proceso.
1.- Podemos garantir a conservación documental, ben sexa en documentos en papel ou electrónicos.
2.- É a ferramenta máis veloz no referido á recuperación da información.
3.- Supón un importante aforro para a empresa, xa sexa en instalacións ou no tempo que se pode perder na búsqueda de documentos.
4.- Garante tamén a seguridade do documento, tanto na súa supervivencia coma no acceso á información que contén.
5.- Pode ser unha peza clave tanto nas grandes coma nas pequenas empresas, sobre todo naqueles casos onde é preciso manexar unha gran cantidade de documentación.
6.- Está demostrado que as empresas que melloran a súa Xestión Documental, aumentan a súa produtividade.
7.- Hoxe en día existe software específico que, a través dunha interface sinxela e intuitiva, permite traballar a toda a empresa na Xestión Documental.
8.- Aumenta a comodidade á hora de traballar, xa que permite automatizar os procesos e empregar de forma máis racional os recursos cos que se conta.
9.- O aumento da documentación electrónica nas empresas actuais tamén pode ser o protagonista da Xestión Documental, xa que estes procesos funcionan do mesmo modo tanto neste tipo de documentos coma nos que temos en papel.
10.- A Xestión Documental garante a confidencialidade dos datos que nela se manexan, algo de vital importancia para todas as organizacións.
Por estas dez cuestións, e moitas máis que poderiamos debater, dende UNAYTA estamos convencidos de que as empresas que queiran afrontar o futuro con garantías, deberán dar o salto aplicando procesos de Xestión Documental no seu traballo diario. Para isto, contamos tanto cos profesionais necesarios coma co noso propio software documental: DigitalDocu
Dejar un comentario
¿Quieres unirte a la conversación?Siéntete libre de contribuir!